Language:LT|EN
Informacinės sistemos
Telekomunikacijos
Kontaktų centrų sistemos
Multikanalis aptarnavimas
Užklausų iš socialinių tinklų valdymas
Užklausų iš išmaniųjų įrenginių aplikacijų valdymas
Žmogiškųjų išteklių planavimas ir optimizavimas
Pokalbių įrašymo ir kokybės valdymo sistemos
Sauga ir vaizdo stebėjimas
IT infrastruktūra
Biuro įranga
Spausdinimo įrangos ūkio auditas ir valdymas
Specializuota spausdinimo įranga
Vaizdo konferenciniai sprendimai

Užklausų iš išmaniųjų įrenginių aplikacijų valdymas Genesys Kontaktų centro sistemoje

Mobilieji įrenginiai kasdienėje veikloje vis dažniau keičia kompiuterius (jungiamasi prie mobilios bankininkystės, el. sistemų, tikrinamas el. paštas, ir pan.). Keičiantis vartotojų elgsenai, atsiranda ir nauji reikalavimai klientų aptarnavimui. Dažniausiai, mobiliesiems įrenginiams skirtos aplikacijos naudojamos kaip aptarnavimo savitarna priemonė. Per aplikacijas mes galime pasitikrinti sąskaitos likutį, arba sužinoti skrydžio tvarkaraštį, pateikti klausimus. Tačiau jei jos nėra integruotos į vieningą įmonės klientų aptarnavimo sistemą, tai tokie paklausimai nėra identifikuojami, jiems negali būti suteikiamas reikiamas aptarnavimo prioritetas, specialistui nepateikiamas jų turinio kontekstas. Integravus išmaniųjų įrenginių aplikacijas, kliento užklausa, nesvarbu kokiu būdu pateikta, patenka į Genesys kontaktų centro sistemą. Ten užklausa identifikuojama (klientas, užklausos tipas), nustatoma kliento buvimo geografinė vieta, pateikiama informacija, kokiuose puslapiuose lankėsi (naršė) klientas, kokius pasirinkimus atliko, kokias formas pildė ir t.t., ir toliau nukreipiama aptarnavimui tinkamiausią kvalifikaciją turinčiam specialistui. Visa bendravimo istorija išsaugoma ir yra matoma tiek kliento aplikacijoje, tiek Genesys kontaktų centro sistemoje.

Mobiliųjų aplikacijų ir bendros klientų aptarnavimo sistemos integracija suteikia galimybę užtikrinti savalaikį ir kokybišką aptarnavimą dideliam potencialių, arba jau esamų, klientų ratui.
 

Mobilių aplikacijų ir Genesys kontaktų centro sistemos integracijos architektūra:

 

Užklausų iš išmaniųjų įrenginių aplikacijų valdymo vieningoje Genesys Kontaktų centro sistemoje nauda:

  • sklandžiai integruojamas mobiliųjų klientų aptarnavimas į bendrą įmonės aptarnavimo sistemą, taikant nustatytas aptarnavimo taisykles bei standartus;
  • pateikia papildomą informaciją apie klientą, kurią galima panaudoti kuriant individualizuotą aptarnavimo modelį konkrečiam klientui ar jų grupei;
  • didina kontaktų centro veiklos efektyvumą, komunikacijos su klientais interaktyvumą;
  • papildo multikanalį klientų aptarnavimo modelį dar vienu, plačiai paplitusiu bendravimo kanalu.

 


 

 
Vilnius
J. Rutkausko g. 6,
LT-05132 Vilnius
Tel.: +370 (5) 268 8111
Faks.: +370 (5) 268 8133
El. p. info@eit.lt
Kaunas
Savanorių pr. 178 A,
LT-44150 Kaunas
Tel.: +370 (37) 32 50 00
Faks.: +370 (37) 32 50 05
El. p. kaunas@eit.lt
Klaipėda
Minijos g. 91,
LT-93234 Klaipėda
Tel.: +370 (46) 40 03 33
Faks.: +370 (46) 30 03 33
El. p. klaipeda@eit.lt
Šiauliai
Vilniaus g. 174 A,
LT-76299 Šiauliai
Tel.: +370 (41) 50 06 50
Faks.: +370 (41) 50 06 51
El. p. siauliai@eit.lt
Panevėžys
P. Puzino g. 2,
LT-35171 Panevėžys
Tel.: +370 (45) 50 27 90
Faks.: +370 (45) 50 27 99
El. p. panevezys@eit.lt
Mūsų partneriai:
© 2017 UAB „EIT sprendimai“ J. Rutkausko g. 6, Vilnius, +370 (5) 2688111